Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Her kan det være gode penger å tjene
Fra : John

Dato : 06-11-02 22:20

Hei,

Hvis du er interessert i en sikker økonomisk fremtid så sjekk denne.
www.prosperclub.net/63788

Hvis dere øsnker info, så ta gjerne kontakt.

Mvh
John

Fra : Jacob

Dato : 06-11-02 23:22

John wrote:
> Hei,
>
> Hvis du er interessert i en sikker økonomisk fremtid
[snip] reklame

> Mvh
> John

Heisann John. dk.penge er ikke beregnet til at udsende reklamer i. Det kan
du selv se i
fundatsen for gruppen her http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge .Det
bedste ville være hvis du kunne slette det indlæg du har sendt. Inde i
Outlook Express vælges Meddelelse -> Slet meddelelse. Bemærk at indlægget
ikke forsvinder fra de maskiner der allerede har hentet dit indlæg, læs evt.
mere under hjælp i Outlook Express

FUT: news:dk.admin.netikette hvilket betyder at svar på dette indlæg lander
i dk.admin.netikette

--
Jacob

Fra : Ivar

Dato : 07-11-02 08:29

Jacob skrev:

> Heisann John.

Er du sjællænder, Jacob ?

Ivar

Fra : Mone

Dato : 06-11-02 23:48

"John" skrev d. 06-11-02 22:20 dette indlæg :
> [...]
> www.prosperclub.net/63788
>
> Hvis dere øsnker info, så ta gjerne kontakt.

Jeg sad faktisk lige igår og læste om netop sådan nogle reklamer om at
man kunne tjene jeg ved ikke hvor meget her på nettet, men det er fup og
fiduser.

Men hvis du syntes det er en godt, så håber jeg for dig at du bliver
millionær meget hurtigt.

Held og lykke
Mone

PS.: Kan du ikke lige lægge et indlæg ind når du når den første million
*SS*

http://www.kandu.dk/