Søges:Redhat 5.1 ISO.
Fra : C.B

Dato : 06-11-02 22:08

Hejsa.!

Jeg leder efter isofilen (imagefil fra cd'en) til Redhat 5.1 I386.

Jeg kan bruge ISO, Clonecd, Nero, eller Bin/Cue filer af cd'en.

Har nogle den ? og kan upload'e den til min ftp ?

-Claus-

Fra : Fidolinux

Dato : 06-11-02 23:17

du kan ikke bruge en 5.2 ?
For så kan jeg hjælpe

Må man spørge hvad der er du skal have til at køre med en 5.1 ?

Fra : Michael Eriksen

Dato : 07-11-02 00:14

cbpwr@worldonline.dk (C.B) wrote in

> [...]
>
> Jeg kan bruge ISO, Clonecd, Nero, eller Bin/Cue filer af cd'en.
>
> Har nogle den ? og kan upload'e den til min ftp ?

Jeg havde faktisk fat i min goe, gamle Redhat 5.1-CD idag! Send mig
nogle oplysninger om id og pw til din ftp-server til kme at kemi dtu dk
og så skal jeg nok upload'e iso'en i morgen.

mvh

Michael

Fra : [DK]XoDeus

Dato : 07-11-02 09:41

Mange biblioteker har redhat 5.1 op til 8.
besøg dem evt.