Onboard sound/1024!
Fra : Olesen

Dato : 06-11-02 22:08

Ang. lydkort kontra onboard,
så vil jeg lave en test med et Player!1024
og Onboard AC97-6 lydkort een af de kommende
dage.

MVH

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-11-02 23:43

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev
> Ang. lydkort kontra onboard,
> så vil jeg lave en test med et Player!1024
> og Onboard AC97-6 lydkort een af de kommende
> dage.

Fint nok - men du gør nok klogt i at tage CPU-belastning i betragtning
under testen af AC97 lyden.

I øvrigt kan en bestemt onboard lydkreds være ok på én type bundkort,
men stinke noget så frygteligt på en anden, ganske enkelt fordi
producenterne ikke har brugt komponenter af samme kvalitet på de to
forskellige bundkort. Så en generel sammenligende test er ikke ikke helt
nem at lave.

mvh
Peter