2 meget mærkelige problemer.
Fra : Leon Jessen

Dato : 06-11-02 21:33

Jeg har lavet denne side: http://www.annabloch.co.uk , men jeg har to
problemer:

1) Menuen i toppen, som er en javascript menu, vises fint på min
hjemmecomputer (winXP/IE6), men på mit arbejde (win98/IE<6), vises kun en
smal lyserød kant i bunden af menubjæken. Hjemme:
http://www.annabloch.co.uk/menu_prob.jpg Hvad kan I se? Hvordan fikser jeg
denne bug?

2) Når siden loades, vises følgende:
http://www.annabloch.co.uk/text_prob_1.jpg Der mangler noget tekst, som
først kommer frem når jeg markerer:
http://www.annabloch.co.uk/text_prob_2.jpg Dette kan jeg ikke forstå? Er der
nogen der kan give en grund/årsag, evt. forsalg til løsning?

På forhånd mange tak.

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Peter Kjær

Dato : 07-11-02 08:10

> 1) Menuen i toppen, som er en javascript menu, vises fint på min
> hjemmecomputer (winXP/IE6), men på mit arbejde (win98/IE<6), vises kun en
> smal lyserød kant i bunden af menubjæken.

Det kan måske være fordi at de på dit arbejde ikke tillader Java. Dette kan
jo sættes både lokalt på din maskine på det kan også være på højre niveau
som f.eks. firewallen.

--
Mvh,

Peter Kjær
www.air365.dk - Dykkerklubben for alle certifikater.
www.dacor.dk - Min hjemmeside om dykning og UV-fotografering med stort
online billedarkiv

Fra : Leon Jessen

Dato : 07-11-02 17:52

"Peter Kjær" skrev:

> Det kan måske være fordi at de på dit arbejde ikke tillader Java. Dette
kan
> jo sættes både lokalt på din maskine på det kan også være på højre niveau
> som f.eks. firewallen.

Niks, jeg tror ikke det er derfor, jeg har taget et screendump fra arbejdet:
http://www.annabloch.co.uk/menu_prob_98.jpg så du kan se hvad jeg mener...

Jeg fatter det ikke???

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Ulrik Friis

Dato : 07-11-02 20:31

"Leon Jessen" <Se_min@signatur.ok> skrev i en meddelelse

> Niks, jeg tror ikke det er derfor, jeg har taget et screendump fra
arbejdet:
> http://www.annabloch.co.uk/menu_prob_98.jpg så du kan se hvad jeg mener...

Det er utvivlsomt et browserproblem. Prøv at spørg i

mvh
Ulrik