Dylægepraksis måske til salg ??
Fra : Kim

Dato : 06-11-02 21:14

Måske der snart kommer en dyrlægepraksis billigt til
salg i Tørring ??
Jeg mener efter dagens TV-udsendelse, kan der nok ikke
være den helt store tillid til ham ??

Mvh, Kim

Fra : Musen

Dato : 06-11-02 21:30

..
> Måske der snart kommer en dyrlægepraksis billigt til
> salg i Tørring ??
> Jeg mener efter dagens TV-udsendelse, kan der nok ikke
> være den helt store tillid til ham ??

Nej det kan jeg da kun give dig ret i. Sur r*v for sådan en som mig, som
blindt har stolet på ham de sidste to år, jeg er ihvertfald færdig med at
bruge ham...Iøvrigt heller ikke en særlig sympatisk mand
/Musen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-11-02 09:09

"Musen" <kunforsjovt@sol.dk.revomethis> wrote in message
> [...]
> blindt har stolet på ham de sidste to år, jeg er ihvertfald færdig med at
> bruge ham...Iøvrigt heller ikke en særlig sympatisk mand

Kan det ikke lige uddybes lidt om hvad for en udsendelse I taler om ?

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Kim

Dato : 07-11-02 09:42

DR-Dokumentar i aftes kl. 20.
Handlede om dyrlæger & hestehandlere.
Den var virkelig klam. Der må sidde nogle i bl.a.
"Dansk Varmblod", "Hestens Værn" og dyrlægernes
brancheforening med en underlig smag i munden...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-11-02 10:04

"Kim" <No@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Den var virkelig klam. Der må sidde nogle i bl.a.
> "Dansk Varmblod", "Hestens Værn" og dyrlægernes
> brancheforening med en underlig smag i munden...

Så var det det min kæreste optog. Det vil jeg så se i aften.