bios adgang i gammel Qompaq
Fra : Eh-Fniller

Dato : 06-11-02 20:18

en af mine venner kan ikke komme ind i bios'en på sin 4 år gamle
qompaq. Hvilke Tastekombinationer er det der skal bruges?

mvh Fniller

Fra : Frank Andersen

Dato : 06-11-02 21:32

F10 ?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-11-02 21:32

Eh-Fniller wrote:
> en af mine venner kan ikke komme ind i bios'en på sin 4 år gamle
> qompaq. Hvilke Tastekombinationer er det der skal bruges?

Esc, F1, Del, F10 er disse afprøvet?
Nogle bruger vist også Ctrl samt en anden tast.....!

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : Vagn Rasmussen

Dato : 06-11-02 22:54

Forsøg dig med CTRL +ALT+INS eller CTRL+ALT+F10 - men den sikre metode er at
f.eks tage et ram modul ud så startet setup selv

--
Vagn

Fra : Eh-Fniller

Dato : 06-11-02 23:09

Vagn Rasmussen wrote:

> Forsøg dig med CTRL +ALT+INS eller CTRL+ALT+F10 - men den sikre metode er at
> f.eks tage et ram modul ud så startet setup selv
>
> --
> Vagn

Takker for alle foreslagene.

Det viste sig at timingen var meget
kritisk.
Efter at have fået pc'en i hænderne, lykkedes det at komme
i bios'en men timingen var lidt mere tricjy i forhold
til andre bundkort jeg har prøvet før.

Fra : Nicolai Lang

Dato : 07-11-02 13:25

On Wed, 06 Nov 2002 23:08:40 +0100, Eh-Fniller <en_skod@email.com>
wrote:

>Det viste sig at timingen var meget
>kritisk.

Ja. For alle de nyere Scumpaq's jeg har haft imellem hænderne er det
F10 i samme øjeblik cursoren viser sig.

Dem det ikke virker ved er dem som kræver en diskette, mnen så er vi
vist tilbage i 486'erne

- Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-02 22:29

ikke korrekt, PII 266 Mhz dual kræver setupdisk + F10 for at komme i bios.

kontakt mig evt på tgh@privat.dk hvis i kører helt sur i det, har rodet med
en del scumpaqlort før!

hygge herfra