Logitech Cordless Desktop
Fra : Mose

Dato : 06-11-02 19:40

Jeg har lige anskaffet et sådan sæt og det er ganske fortrinligt ... MEN der
er lige et par ting, som jeg ikke kan finde ud af...

1) Jeg kan ikke få "dvale-knappen" (den med månen) til at få min Windows XP
Prof. til at gå i dvale. I stedet hopper den til billedet for brugerskift.

2) Et eller andet sted har jeg set, at man kan få "lamper" frem nede i
proceslinien, som fortæller status på caps- og num-lock. Denne indstilling
kan jeg ikke finde nogen steder i softwaren (jeg har hentet nyeste sw fra
Logitech).

Håber, at der er kvalificeret hjælp at hente her i gruppen ....

Mose

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 06-11-02 20:00

"Mose" <Igam@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
XP
> Prof. til at gå i dvale. I stedet hopper den til billedet for brugerskift.

Det kan jeg ikke hjælpe med.

Min virker desværre fint (rammer den nogen gange når jeg vil trykke Esc i
spil i mørket)

> [...]
> kan jeg ikke finde nogen steder i softwaren (jeg har hentet nyeste sw fra

I nyeste software er "lamperne" i proceslinien erstattet med, at der står
fx. Caps Lock on (eller noget tilsvarende på dansk) med grøn skrift på
skærmen.

Mvh Michael

Fra : Mose

Dato : 06-11-02 20:04

Hej Michael, tak for dine kommentarer...

1) Kører du også XP Prof ???
2) Den grønne skrift kommer godt nok frem, men det kræver at jeg trykker på
tasten får at finde ud af status - lamperne kunne jo aflæses uden at trykke
..... jeg synes, at det er et tilbageskridt ...

Andre kommentarer / ideer ??

Mose

"Michael Aggerholm, Brabrand" <maggerholm@FJERNESstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3dc9669c$0$11467$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 06-11-02 20:34

> [...]

trykke
> .... jeg synes, at det er et tilbageskridt ...

1) Ja.

2) Hvis man skriver meget kan man godt kalde det et tilbageskridt, men det
gør jeg ikke, og derfor var jeg træt af, at jeg kunne se "lyset" nede i
proceslinien lang tid efter at det er "slukket".

Hvis du ønsker det, kan jeg maile en ældre iTouch driver, så kan du prøve at
sammeligne, og se hvad for en du vil bruge.

Mvh Michael

Fra : Mose

Dato : 06-11-02 22:11

Tak for tilbudet, men med googles hjælp fand´t jeg et par utilities, der kan
løse problemet ....

meddelelse news:3dc96ea4$0$11457$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Martin K

Dato : 06-11-02 20:37

Mose wrote:

> 2) Den grønne skrift kommer godt nok frem, men det kræver at jeg
> trykker på tasten får at finde ud af status - lamperne kunne jo
> aflæses uden at trykke .... jeg synes, at det er et tilbageskridt ...

Af samme grund bruger jeg statbar. Der får man en masse nyttige info
serveret på skærmen. Også Caps, num og scroll status. Superfedt program, og
så er det gratis www.statbar.nl

--
Martin K