Ombytning af PQI RAM
Fra : Thomas W. M.

Dato : 06-11-02 17:07

Hejsa

Min PQI ram har fået fejl, men er over et år gammel. Er der nogen der har
fået byttet deres hos PQI og vil dele deres erfaringer?

--
MVH

Thomas - 7080 Børkop
(fjern 'invalid' ved besvarelse på mail)

Fra : Madsen

Dato : 06-11-02 17:23

Thomas W. M. skrev:

> Min PQI ram har fået fejl, men er over et år gammel. Er der nogen
> der har fået byttet deres hos PQI og vil dele deres erfaringer?

Jeg har fået en blok byttet, men den var i stykker fra starten af.
Der er dog 10 års garanti på PQI-RAM så det burde ikke være noget
problem. Kontakt forhandler.

Madsen.

Fra : Thomas W. M.

Dato : 07-11-02 00:55

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en

> Jeg har fået en blok byttet, men den var i stykker fra starten af.
> Der er dog 10 års garanti på PQI-RAM så det burde ikke være noget
> problem. Kontakt forhandler.

Jeg har haft fat i forhandleren og de henviste mig til PQI men ikke hvor og
hvordan, bare at det ikke var deres problem da den var over et år gammel.
Jeg har fundet ud af at der er en afdeling i Holland. Er det der den skal
til??

--
MVH

Thomas
(fjern 'invalid' ved besvarelse på mail)

Fra : Madsen

Dato : 07-11-02 01:09

Thomas W. M. skrev:

> Jeg har fundet ud af at der er en afdeling i Holland. Er det der
> den skal til??

Hmm, det tør jeg så ikke sige. Jeg fik mit modul byttet igennem
forhandler.

Madsen.

Fra : Seth

Dato : 07-11-02 08:58

> Hmm, det tør jeg så ikke sige. Jeg fik mit modul byttet igennem
> forhandler.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

og samme gjorde jeg.....

Thomas, find ud af hvilken afdeling det er..ring f.eks. til PRC
(www.prc-data.dk) data som forhandler dem og bed om en web (eller rigtig)
adresse..og se om du kan få stablet en rma sag på benene på den måde.

Mvh

Seth

Fra : Seth

Dato : 06-11-02 19:15

Thomas W. M." <thomas@wormmadsen.invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MVH
>
> Thomas - 7080 Børkop
> (fjern 'invalid' ved besvarelse på mail)

Har også tidligere fået ombyttet til ny blok uden problemer..den var også 1
år gammel.

Mvh

Seth

Fra : Leony

Dato : 07-11-02 08:32

> Min PQI ram har fået fejl, men er over et år gammel. Er der nogen der har
> fået byttet deres hos PQI og vil dele deres erfaringer?

Jeg har ikke fået byttet nogen RAM, men jeg bidrager gerne.
Tror det er nemmest at sende dem en mail og spørge om proceduren ved
ombytning.
Du kan finde kontakt-info her:
http://www.pqi.com.tw/eng/contact/contact.htm
Der er også en RMA-blanket på denne side.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Thomas W. M.

Dato : 07-11-02 10:32

Jeg takker for svarene og kaster mig ud i det =)

--
MVH

Thomas