magelig hest!
Fra : Musen

Dato : 06-11-02 16:52

Vores grand danois (hund *GG*) har en madras som af og til bliver luftet på
et stakit ved hestenes fold. Igår var den blæst ned og lå inde ved hestene,
og da jeg senere kom ud, ja så lå den ene af hopperne sq på den!!! Det kan
man da kalde en rigtig sengehest *GGGGG*

/Musen

Fra : Henrik Holberg

Dato : 14-11-02 16:01

hvor er det bare sødt ...GGGG: