Legedag for større racer i Århus
Fra : Tkelstrup

Dato : 06-11-02 14:35

Hej NG

Nu har vi snart fået vores legedag for store racer arrangeret
Vi mødes i Højbjerg på søndag kl. 13.00 på min adresse

I øjeblikket er vi: Mig og Bernhard (Berner Sennen), Musen og Samson
(Grand Danois), Søs og Pippi (Broholmer/dalmatiner/labrador), muligvis
Leyna og sin flatc.ret.x (han), muligvis Trine og Robin??
Hvis I er andre, der er interesserede, kan I bare give et praj. Vi skal
selvfølgelig ikke være alt for mange, men det kigger vi på til den tid.

Vores Bernhard er kastreret og 8 md. gammel, så jeg tror ikke det bliver
noget problem at mødes på hans domæne. Han har før underkastet sig
gæstehunde. Så starter vi med en kop kaffe, hvorefter vi går over på et
stort grønt areal: Lyseng, hvor der er rigtig gode legemuligheder og
ingen trafik.

Hvis der er nogen, der har kommentarer eller rettelser til det
"planlagte program", siger I bare til. Jeg er jo ikke erfaren indenfor
dette område.

I kan følge vores indledende debat på http://www.kandu.dk/dk/news/226705

Mange hilsner
Therese & Bernhard
Elverdalsvej 82
8270 Højbjerg

http://www.elverdalen.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 06-11-02 14:52

Lige netop søndag kan jeg desværre ikke... Skal til barnedåb. Desuden er
Robin nok også i overhængende fare for at blive væltet omkuld i det selskab

--
-Trine

Se Robin på www.robinhund.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 06-11-02 15:38

*SUUUK*
Hvem der bare boede i nærheden af Århus !
Hilsen Nansen (60kg+ legesyg Skt. Bernhard fra Lolland)

Tkelstrup skriver:

Fra : Søren Houlberg

Dato : 06-11-02 18:14

Hej Therese!

Jeg bor også i Århus og kunne sådanset godt tænke mig det desværre har Eyla
bare lige skåret den ene trædepude så vi må nok vente tilen anden gang

- Jeg bed lige mærke i, at du ikke nævner hvilket køn de forskellige hunde
er af - det tror jeg er lidt vigtigt for nogen tæver kan ikke med andre
tæver og nogen hanner kan ikke med andre hanner. Så for at vide hvad man
melder sig til tror jeg det er en god idé lige at tage kønnet med (evt. også
alder)

Hilsen
Mette Sofie

Fra : Tkelstrup

Dato : 07-11-02 00:13

Hej Mette Sofie

Du skal da være mere end velkommen en anden gang.

> - Jeg bed lige mærke i, at du ikke nævner hvilket køn de forskellige
hunde
> er af -

Jeg regnede med at man kunne gætte at Pippi er en tæve og Bernhard og
Samson hanner
Bernhard er som sagt 8 md, og de andre må lige selv svare.

Mange hilsner
Therese

http://www.kandu.dk/

Fra : Musen

Dato : 07-11-02 08:33

klip---
> Bernhard er som sagt 8 md, og de andre må lige selv svare.

Samson er 1½ og ja...en ham
/Musen

Fra : Webbitch

Dato : 07-11-02 23:28

"Tkelstrup" skrev d. 07-11-02 00:13 dette indlæg :
> [...]
> Samson hanner
> Bernhard er som sagt 8 md, og de andre må lige selv svare.

Pippi er en tæve og knap 2 år.

http://www.kandu.dk/

Fra : Leyna

Dato : 06-11-02 19:56

On Wed, 06 Nov 2002 13:34:41 GMT, "Tkelstrup"
<Tkelstrup.news@kandu.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Nu har vi snart fået vores legedag for store racer arrangeret
>Vi mødes i Højbjerg på søndag kl. 13.00 på min adresse

Vi bliver desværre nødt til at melde fra, for vi kommer meget sent
hjem lørdag aften/nat, så jeg tror at vi alle har brug for en dag at
hvile ud i. Det ville ellers have været sjovt.
Den lille Vaks kan iøvrigt nu beses på http://www.leyna.dk under
privat. Der er både billeder og små videoklip fra han var helt lille.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk