Send knap ...
Fra : Ukendt

Dato : 06-11-02 13:50

Hej...
Jeg har oprettet en feedback side på min hjemmeside. Eller rettere.
Jeg stjal den fra eksemplerne i frontpage 200 *lol*
Mit problem er sikkert ikke så voldsomt, men det irriterer mig lidt og
jeg håber at der er en derude der kan give mig en hjælpende hånd.

Når "man" har udfyldt feedback formen og så ønsker at sende den, skal
man naturligvis trykke på send knappen. Mit spørgsmål er hvordan
lægger man en adresse ind på den "send" knap således at feedback'en
kommer til ens E-mail adresse, eller kan det ikke lade sig gøre
overhovedet?
Hvis det ikke kan, er mit næste spørgsmål, hvor pokker ryger den
feedback så hen?

Jeg ser frem til lidt hårdt tiltrængt hjælp *s*
På forhånd tak
Mange hilsner
Finn

Fra : Nakita

Dato : 06-11-02 16:33

"" skrev d. 06-11-02 13:50 dette indlæg :
> [...]
> lægger man en adresse ind på den "send" knap således at feedback'en
> kommer til ens E-mail adresse, eller kan det ikke lade sig gøre

Du skal med højre museknap gå ind i egenskaber for formular - der kan du
indtaste den e-mail adresse du vil benytte.

MEN - skidtet virker kun, hvis dit webhotel understøtter FrontPage med
server extensions.

mvh. kg

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-11-02 16:52

Hjælpen forklarer dette glimrende. I korthed, så sæt en email adresse
op i egenskaber for formen. Samtidig kan du jo se hvor den for tiden
sender det hen.