Logitech trådlås mus "hænger"
Fra : ps

Dato : 06-11-02 13:46

Se subj.
Dette sker periodisk, men ihvertfald dagligt. Ingen warnings på skærmen af
nogen art.
Ofte når computeren har været igang et stykke tid. Virker nogle gange som om
venstre tast er trykket ned, selvom den ikke er ("trækker").
Og det hjælper ofte af restarte - omend ikke hver gang.
Musen bruges sammen med (ikke-trådløs) micr. ergonomisk tastatur, som der
ikke er problemer med.
Windows XP home, DA, 1400 mhz athlon.
Masser af batteriskift - gør ingen forskel. Scanner jævnligt for virus og
lign., uden at finde noget alarmerende dèr.
Hvad kan være galt?
hilsen
P.sørensen
--
m.v.h.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-11-02 14:50

"ps" <psi@vestnet.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> Masser af batteriskift - gør ingen forskel. Scanner jævnligt for virus
> og lign., uden at finde noget alarmerende dèr.

Andre forstyrrende elementer der ødelægger signalet. Fx. infarøde
enheder/porte.

--
Bjarke Andersen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-11-02 14:54

Min har lige lavet det samme nummer, jeg afhjalp det ved at flytte
modtageret op på bordet - førhen lå den på en hylde ved siden af PC'en. Jeg
tror at problemet opstod da min søn kom til at rykke i kablet, således at
modtageren flyttede sig tættere på PC'en. Da jeg så flyttede den op på
bordet kørte alting perfekt igen.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : [9000] Søren

Dato : 08-11-02 14:19

> Ofte når computeren har været igang et stykke tid. Virker nogle gange som
om
> venstre tast er trykket ned, selvom den ikke er ("trækker").

Mit trådløse logitech tastatur "hænger" så snart jeg modtager en besked
eller et opkald på min mobil - måske du har andre forstyrrende signaler i
nærheden?

/Søren