Kongebrev tydning
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 06-11-02 12:32

I dk. binaer. historie har jeg lagt et klip fra kirkebogen Skanderborg

"Konge-brew Anno 1763.
Jesu! Wær du i dette begyndte ?? ?? min begyndelse, middel og ende!
i 30te år Copuleret Søren Nielsen Bas og Waldborg Nielsdatter."

Hvad skal erstatte spørgsmålstegnene - to ord - tilsyneladende.
Eller tager jeg helt fejl?
På forhånd tak
Flemming Svendsen, Korsør

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 06-11-02 12:40

Nye Aar
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 06-11-02 16:31

"Lars Jørgen Helbo" <lars@helbo.org> skrev i en meddelelse
> On Wed, 6 Nov 2002 12:32:09 +0100, "Flemming Svendsen"
> <flemclar@mail.dk> wrote:

> Nye Aar

> Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
--------
Tak for det. Nu kan jeg se det. Det ledte mig også hen til et andet sted i
KB hvor jeg var i tvivl: "Nye kirkegaard."
(Forbistret som de skrev!)
Flemming.