Kølerfilter
Fra : SirArven

Dato : 06-11-02 11:22

Hej Allesammen

Kan man installere et køler støvfilter på et chieftech Dragon kabinet?
Jeg vil mega gerne have et kølerfilter for i Dragon kabinettet for der
er ikke kommet noget med fabrikken. Jeg vil også spørge om der er
nogen der har erfaringer med casemod og hvad man skal gør hvis man er
helt ny i faget =O)

Venlig Hilsen
Christian

Fra : Thomas Krüger