CD-brænder problem
Fra : Jens

Dato : 06-11-02 11:23

Hej NG

Jeg har installeret en AOpen 40/12/48 brænder i min pc, Compaq PII ca
300MHz.

Jeg kan se brænderen i stifinder og også få den til at sende skuffen ud.

Når jeg forsøger at brænde en cd, v.hj.a Nero v5, kan jeg vælge de filer jeg
vil brænde, men programmet er længe om at starte op og finde brænderen. Når
jeg så ønsker at brænde de valgte filer, sker der ingenting.

Er der nogen der har en ide?

mvh
Jens

Fra : Mogens

Dato : 06-11-02 11:31

On Wed, 6 Nov 2002 11:23:17 +0100, "Jens" <jens.claudius@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>vil brænde, men programmet er længe om at starte op og finde brænderen. Når
>jeg så ønsker at brænde de valgte filer, sker der ingenting.

hvilken version af Nero bruger du ? Der er flere tal i versionen end
bare 5 Du skal sikre dig at Nero er så ny at den understøtter din
brænder, så prøv at opdatere den. Det koster ikke noget.
www.nero.com

mvh Mogens

Fra : Jens

Dato : 06-11-02 12:07

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> bare 5 Du skal sikre dig at Nero er så ny at den understøtter din
> brænder, så prøv at opdatere den. Det koster ikke noget.

Hej Mogens

Tak for svaret.

Det er det program, der fulgte med brænderen.

Der står: Nero v5. og derefter 90.65D28.104, hvilket jeg ikke ved om det er
et versionsnr eller produktnr.

mvh
Jens

Fra : Mogens

Dato : 06-11-02 12:16

On Wed, 6 Nov 2002 12:07:02 +0100, "Jens" <jens.claudius@get2net.dk>
wrote:

>Det er det program, der fulgte med brænderen.

Ja, når det fulgte med brænderen må man jo gå ud fra
at den er understøttet, så det er altså ikke der problemet
skal findes.

Så ved jeg ikke lige hvad jeg skal foreslå. Sorry.

mvh Mogens

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 06-11-02 12:23

Mogens wrote:

> Ja, når det fulgte med brænderen må man jo gå ud fra
> at den er understøttet,

Jo, det er før sket at programmer som følger med brænderen er lige lidt
for langt bagud i versionen til at kende brænderen.
Prøv at opdatere til en nyere Nero som tidligere foreslået.

Fra : Jens

Dato : 06-11-02 12:32

> Jo, det er før sket at programmer som følger med brænderen er lige lidt
> for langt bagud i versionen til at kende brænderen.
> Prøv at opdatere til en nyere Nero som tidligere foreslået.

Det vil jeg prøve.

Tak for svarene.

Jens

Fra : Jens

Dato : 06-11-02 12:33

> Ja, når det fulgte med brænderen må man jo gå ud fra
> at den er understøttet, så det er altså ikke der problemet
> skal findes.
>
> Så ved jeg ikke lige hvad jeg skal foreslå. Sorry.

Tak alligevel Mogens
Jens