åen
Fra : Le Moi

Dato : 28-02-01 18:27

Davs, jeg har et par spørgsmål om å-fiskeri:
1. Nogle der kender en god side om å-fiskeri på internettet?

2. Eller en god bog om det?

3. Så ville jeg høre om der skulle være nogle der vidste hvilke fisk man kan
fange i Nørre å (i Nordjylland) og hvor ved åen det er bedst at fiske fra.

--
Le Moi
--The truth is out there--

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 01-03-01 01:07

"Le Moi" <lemoi@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Davs, jeg har et par spørgsmål om å-fiskeri:
> 1. Nogle der kender en god side om å-fiskeri på internettet?

I al beskedhed, så prøv www.spyfluen.dk om 2-4 uger. Vi har gang i nogle
artikler bl.a. om fødeemner i åen.

> 2. Eller en god bog om det?

Jeg har Jens Ploug Hansens "Havørred i åen" stående på hylden, som er
udmærket læsning.

> 3. Så ville jeg høre om der skulle være nogle der vidste hvilke fisk man
kan
> fange i Nørre å (i Nordjylland) og hvor ved åen det er bedst at fiske fra.

Ikke lige Nørre å, men når du har fundet ud af det, kan du jo skrive det på
vores hjemmeside, det er lige sådan noget, vi hungrer efter

Mvh
Tonni Aagesen
--
www.spyfluen.dk
Om lystfiskeri af lystfiskere.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-03-01 22:10

Le Moi wrote:

> Davs, jeg har et par spørgsmål om å-fiskeri:
> 1. Nogle der kender en god side om å-fiskeri på internettet?

Du finder en del om det du efterspørger på:
http://www.units.dk

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : BBCDK

Dato : 01-03-01 22:15

On Thu, 01 Mar 2001 22:09:39 +0100, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Du finder en del om det du efterspørger på:
>http://www.units.dk

Naaa, mon ikke det er http://www.ulnits.dk

/Brian

Fra : Erik Munck

Dato : 02-03-01 09:55

Det er det der med stavningen - man kan nemt slå forkert.

Muncken

BBCDK <nope@nope.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vset9tcn6gbr9fnke46st04q4dufcfsrr8@4ax.com...