silverrado køler til pentium 3
Fra : Jørgen Skov Nielsen

Dato : 06-11-02 05:22

Hej Alle
Jeg har en silverrado køler, som jeg har overvejet at sætte på min pentium
3, nu er spørgsmålet bare, jeg har læst på noice controls hjemmeside, at man
ikke må flytte pc-en, når denne er sat på, det bliver jeg nødt til, da jeg
skal have den flyttet til københavn, men da jeg ikke selv kan gøre det, skal
det gøres her i jylland.
Hvad gør jeg, kan det lade sig gøre at flytte den med køleren på uden at
processoren går i stykker.
Håber at i har en løsning.
Mange hilsner fra
Jørgen
hjemmeside:
www.noeyes.dk

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-11-02 08:29

"Jørgen Skov Nielsen" <jsn@tdcadsl.dk> skrev

> [...]
det, skal
> det gøres her i jylland.
> Hvad gør jeg, kan det lade sig gøre at flytte den med køleren på uden

Flyt computeren i liggende position, således at køleren står oprejst på
motherboardet frem for at "hænge" i det. Så er risikoen for at der sker
noget minimal.

mvh
Peter