Kunstplakater
Fra : Stokke

Dato : 05-11-02 23:59

Hej.

Hvordan får jeg fat på en plakat af et bestemt billede, jeg er blevet
forelsket i?
Det drejer sig om Velazquez' "Las Meninas"/"Hofdamerne", og jeg kan
ikke finde det i nogle online shops (udenlandske).

På forhånd tak for hjælpen

// Stokke

Fra : HALLUM

Dato : 06-11-02 14:27

"Stokke" <stokke@datsmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det drejer sig om Velazquez' "Las Meninas"/"Hofdamerne",
> og jeg kan ikke finde det i nogle online shops (udenlandske).

Hej Stokke

Er det ikke det her billede du tænker på :
http://importimagesnewyork.com/cgi/shop/catalog/artpages/ST2773.html

Og hvis du er hurtig, kan du nå en auktion på Ebay - hvor du kan købe
plakaten til ligenu 8,99 dollars - auktionen slutter imorgen ved 21-tiden
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=917579333

Held og lykke med det

mvh. Hallum