Ny NGO for skippere har fået forrygende st~
Fra : Sailor Man

Dato : 05-11-02 23:49

Et er at d'herrer ikke har så meget til overs for Chris Lütken, hvilket
jeg til fulde forstår efter at have fuldt denne gruppe i mere end 4 år.
Men at I begynder at rakke ned på den omtalte hjemmeside er simpelt hen
"OFF TOPICK", Claus plejer at være blandt de første når pegefingeren
skal løftes, men her er han helt med på den, suk. Mht indlægget fra
Rasmus, så igen suk, amatør er en betegnelse for at elske det man laver,
hvorimod professionel blot betyder at man lever af det (hvilket ikke
nødvendigvis signalere kvalitet). Jeg synes det er positivt at læse de
mange sejlads relaterede spørgsmål og svar, herunder også d'herres
indlæg, men lad dog Chris sejle sin egen hjemmeside/sø det er dog så
ligegyldigt hvad han foretager sig.

mvh
Sailor Man

Fra : Peter

Dato : 06-11-02 01:55

.. . . . . men lad dog Chris sejle sin egen hjemmeside/sø det er dog så
> ligegyldigt hvad han foretager sig.
>
> mvh
> Sailor Man

- - - -

Egentlig - ja, men det er da (bare lidt) irriterende, at den samme mand igen
og igen
prøver at "sælge" nye projekter under forskellige synonymer.
(Og så finder jeg det uforståeligt, at han bliver ved med at prøve netop
her, hvor man vel med rimelighed kan sige,
at han er "afsløret").

Sådan set også m.v.h / Peter

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-11-02 03:19

"Sailor Man" <hm@mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mange sejlads relaterede spørgsmål og svar, herunder også d'herres
> indlæg, men lad dog Chris sejle sin egen hjemmeside/sø det er dog så

Når denne "organisation" vælge at poste deres mail her i dette forum i
stedet for den gruppe, hvor den burde have været postet, nemlig
dk.internet.opslag eller lignende, så må de også regne med at få kritik
her..

Og med hensyn til dit indlæg, kan jeg kun sige skråt op! Folk, som gemmer
sig bag påtagede nicknames og som ikke fremstår med der eget navn, har jeg
absolut INTET til overs for...

EOD da jeg ikke vil debaterer med anonyme trolls!

Claus
--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ *************

Fra : Mikael Sode

Dato : 06-11-02 19:44

> Når denne "organisation" vælge at poste deres mail her i dette forum i
> stedet for den gruppe, hvor den burde have været postet, nemlig
> dk.internet.opslag eller lignende,

Jamn. hva' var det for en "lille" salgsnote i din posting
Salg af douglaspladepramme hører ikke til her.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-11-02 19:45

"Mikael Sode" <blabla-sode@sport.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jamn. hva' var det for en "lille" salgsnote i din posting
> Salg af douglaspladepramme hører ikke til her.

Sludder.

Hvad der står i ens signatur er aldeles frit, så der kan ingen pegefinger
løftes.

Hr. Bjørn

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-11-02 20:59

> Jamn. hva' var det for en "lille" salgsnote i din posting
> Salg af douglaspladepramme hører ikke til her.

Inden du udtaler dig, så kig lige for www.usesnet.dk og læs reglerne. Se
især under punktet signaturer....!!!

Claus

Fra : Jakob S. Køster

Dato : 06-11-02 23:45

Nu er vandet snart temmeligt pludret af af al den mudderkast.

/Jakob