Soundblaster PCI128 driver
Fra : Schwartzlose

Dato : 05-11-02 23:09

Hej,

Jeg opgraderede for nyligt min Win installation og havde i den forbindelse
brug for driveren til SB128. Men de drivere jeg kan downloade hedder alle
..lib - hvor Win installationen leder efter en .inf fil.

Hvad gør man? Hvor får jeg den rigtige fil?

http://dk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?path=/creative/driver
s/sbpci/p128w9x.lib

mvh

Ken

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-11-02 10:39

"Schwartzlose" <web@kikkertpriser.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> .inf fil.
>
> Hvad gør man? Hvor får jeg den rigtige fil?

Nu skriver du ikke hvilket OS, men hvis jeg går ind på
www.europe.creative.com og vælger technical support og download drivers, så
kan jeg også finde Zip filer til både W2K og XP.

--
Bjarke Andersen

Fra : Leony

Dato : 06-11-02 10:52

"Schwartzlose" <web@kikkertpriser.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> .lib - hvor Win installationen leder efter en .inf fil.
> Hvad gør man? Hvor får jeg den rigtige fil?

Nu skriver du ikke hvilken Windows du bruger, men jeg gætter på 98.
Efter hvad jeg lige kan se, så downloader du den forkerte fil.
Gå lidt længere ned på siden her kan du downloade en exe-fil.
Filen skal hedde SBPCI128Setupus.exe.
Nederst på siden er der en update, ved ikke om du kan klare dig med den.

Alternativt kan du hente driver her:
http://www.americas.creative.com/support/files/download.asp?Centric=17&OS=4
Hvis du ikke bruger 98, så kik øverst. På "click here" får du mulighed for
at vælge dit produkt endnu en gang og du kan så vælge ny Windows version.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-11-02 14:50

Schwartzlose wrote:
> [...]
> brug for driveren til SB128. Men de drivere jeg kan downloade hedder alle
> .lib - hvor Win installationen leder efter en .inf fil.

Behold lib-filen og smid den i Windows system, det er vist lyde til MIDI
delen eller noget i den stil.

Mht. driveren kan jeg desværre ikke hjælpe.

Mvh

Bruno

Fra : Schwartzlose

Dato : 07-11-02 21:01

Tak for de gode hints - desværre virkede de ikke!

Jo - det er Win 98se på en Compaq 5861. Jeg får følgende fejl når jeg prøver
at mase en driver ind:

Fejlmeddelelsen lyder: Setup was unable to detect a full set of files
required for Sound Blaster Audio PCI Webupdate program......'

Ved at skille PCén ad har jeg aflæst at det ER et Creative kort. Desuden har
jeg kunne aflæse teksten AUDIO PCI 5200 & Part no. 4001049601 Rev. A.

ER det mon så et SB128 ? Kan I hjælpe med korttypen?

Kan der være andet galt siden jeg ikke kan installerer drivere?

mvh

Ken