Dual 386?
Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 05-11-02 22:30

Hej gruppe!

Jeg så lige i en af markedsgrupperne at der var én, der lå inde med et Dual
386 MoBo. Er det mon en misforståelse - at det er til en 386 og 387 eller
måske et board med montering på til to forskellige housings af 386'eren? Jeg
er nysgerrig - mente først det var med P54 serien man gik igang med dual
processing...?

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : Peter Pan

Dato : 05-11-02 23:12

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> wrote in message
> [...]
Jeg
> er nysgerrig - mente først det var med P54 serien man gik igang med dual

IBM lavede et par PS/2 servere med Dual 486 processorer. Men jeg mener ikke
at 386'eren kan køre dual overhovedet. Dual maskiner kom først rigtigt på
markedet sammen med Pentium 75/90 introduktionen. De gamle 60/66 MHz
pentium'er blev der aldrig lavet noget fornuftigt ud af.

Mvh
Anders