ADSL-udbyder i Herning
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-11-02 20:43

Mit svigermødrende ophav overvejer at få ADSL i sin nye lejlighed. Jeg er
derfor blevet spurgt til råds, og da jeg stort set intet ved om området,
så har jeg naturligvis læst lidt i gruppen.

.... desværre er jeg ikke blevet meget klogere ...

Her er fakta:

1.
Der er installeret/oprettet fastnettelefon ved TDC
2.
Der er kabelTV fra TDC (vist nok det der oncable)
3.
Lejligheden ligger i området nær HerningCentret

Hvad skal hun vælge ? Jeg er mere eller mindre sikker på, at hun vil tage
"det bedste tilbud" - uanset om hun "jo altid har været ved TeleDanmark".

Håber på lidt gode råd

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 05-11-02 21:31

On Tue, 5 Nov 2002 19:43:29 +0000 (UTC), Jesper Stocholm
<jespers@stocholm.invalid> wrote:

> [...]
>"det bedste tilbud" - uanset om hun "jo altid har været ved TeleDanmark".

Ifølge http://www.oncable.dk/?UniversID=68 bliver "Herning" klar til
Webspeed i August 2003. Det vil formentlig værre billigere end de
fleste ADSL-abonnementer

Indtil da kan man vælge mellem de ADSL-udbydere der er tilbage på det
danske marked:
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/
http://privat.tiscali.dk/adsl/
http://www.teledanmark.dk/html/forsider/bredbaand.html
http://tdcinternet.dk/info/bredbaand/

/Jarlskov

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-11-02 10:40

"Lasse Jarlskov" <lasse@jarlskov.dk> wrote in message

> Indtil da kan man vælge mellem de ADSL-udbydere der er tilbage på det
> [...]

Du glemte da i høj grad Tele2 adsl, som har et rigtig godt produkt til
billige penge..

Og deusden har TDC jo flere varianter..... hos TDC Online, TDC Onlien
Professionel og Boomtown

Fra : Gravse

Dato : 05-11-02 21:34

Kan ihvertfald også bruge CyberCity.
De er i området.
Bor selv ca. 200 meter fra Herning Centret:)

Fra : Erling Simonsen

Dato : 22-11-02 10:55

Hej.
Der er måske endnu en mulighed end de foreslåede.
Der findes et selska, der har trådløs internet.
Det hedder intercitynet og har etablering igang i området omkring eller
lidt nord for Herning-centret.
Der er en hjemmeside: www.intercitynet.dk
Prøv at kikke på den.
Pristen er lav - kun 149 kr. pr. måned.
Jeg bor i Hammerum ved Herning og er selv bruger af selskabet.
Jeg er meget tilfreds.
m.v.h.
Erling Simonsen