..**Dette bør du lese!**..
Fra : silje simonsen

Dato : 28-02-01 17:40

Hei
Jeg er medlem av Going Platinum, og tjener penger på det. Det jeg liker ved
denne organisasjonen er at det er ingen Pop-Ups, PCBars, eller annen form
for reklame som tar opp skjermplass. Du vil heller ikke motta junk mail fra
denne organisasjonen.

Du tjener penger på din internett aktivitet, på og verve nye medlemmer, på
deres aktivitet og dine medlemmers medlemmer aktivitet.
Du kan lett tjene penger med Going Platinum.

Du kan enten sign up gratis, og bli en GPC, eller du kan betale et
engangsgebyr på $25 og bli en GPC og en GPAP og tjene enda mere penger. Du
kan også melde deg inn gratis, jobbe til du tjener $25 og automatisk bli
GPAP.

Denne organisasjonen er ingen pyramide relatert organisasjon, men hvis du
føler deg usikker på det, foreslår jeg at du medler deg på gratis, og leser
Bulletin Board som er i ditt Going Platinium forum, da vil du forstå at
dette er ikke noe pyramide.
Der kan du poste beskjeder/spørsmål, til og med spørsmål til GP staff. GP
staff bruker BB til å gi ut informasjon til medlemmer av GP.

Du har ingenting å tape på og melde deg på gratis

Gå til denne siden for mere informajon:
http://www.geocities.com/xgoingplatinum

Har du noen spørsmål er det bare og maile meg!

Fra : Dann Pedersen

Dato : 01-03-01 09:27

"silje simonsen" <silje.simonsen@mr.enitel.no> skrev i en meddelelse
> Hei

dk.penge.investering's standardsvar afsendt (se
http://www.investeringsindex.dk/viden/dkpengeinvestering/index.htm )

/Dann

Fra : Dann Pedersen

Dato : 01-03-01 09:29

"Dann Pedersen" <dann_pedersen@canwetalk.com> skrev i en meddelelse
> dk.penge.investering's standardsvar afsendt (se
> http://www.investeringsindex.dk/viden/dkpengeinvestering/index.htm )

På dansk