Produktpriser på vores hjemmeside!
Fra : Line Wolff

Dato : 05-11-02 17:16

Hej allesammen,

Sidste dag kom "kodekatten" op i mig igen og jeg begyndte at programmere et
prismodul til vores produktsider på hjemmesiden. Det havde jo været
efterspurgt et par gange her på grupen og Jette og jeg blev enige om at
give det en chance.

Ligesom med produktstemmerne er det JER der bidrager. Under hvert enkelt
produkt kan man klikke på "Indsend en pris på produktet" og man behøver
ikke at være registreret på siden for at bruge det.

Til at begynde med lader vi alle priser stå uden tidsfrist, men kommer der
mange problemer med priser der er uopdaterede kan det blive nødvendigt at
sætte fx. en 3-måneders levetid på prisinformation. Men den tid, den sorg!

Jeg har til en start skrevet priser ind på legetøjsmus (vigtigt! og
bogen Politikens Kattebog og glæder mig til at se priserne vrimle ind.

Håber I kan bruge det til noget! og som sædvanligt: Gode ideer til
forbedringer modtages med glæde. Ligeledes gør en mail, hvis noget ikke
virker efter hensigten.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk - Nelja's Russian Blue

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 05-11-02 19:31

dk.marked.privat.dyr er nok mere egnet.

Mvh. Morten

Fra : Denise

Dato : 05-11-02 19:38

LOL - jeg orker ikke, er der en anden ??
Hilsen Denise

Fra : Trine Piltoft

Dato : 05-11-02 19:41

Hej Morten!

>dk.marked.privat.dyr er nok mere egnet.

Øhhn - nej. Det er det faktisk ikke *s*. Når Line skriver "vores"
hjemmeside, så mener hun rent faktisk VORES - som i hele
nyhedsgruppens hjemmeside. Nogle personer her fra gruppen sidder
helt frivilligt og laver et kæmpearbejde med denne hjemmeside, og
alle der har lyst kommer med ideer og input. Adressen er: www.dk-
fritid-dyr-kat.dk

Mvh. Trine

Fra : Camilla Scharff

Dato : 05-11-02 19:55

"M. G. Nielsen." <test@test.dk> skrev...
> dk.marked.privat.dyr er nok mere egnet.

Til hvad...? At annoncere nye funktionaliteter på dk.fritid.dyr.kats helt
egen hjemmeside?!
Men tag et kig på www.dk-fritid-dyr-kat.dk, så ved du hvorfor det annonceres
her.

Mvh. Camilla

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 05-11-02 20:02

On Tue, 5 Nov 2002 19:31:08 +0100, "M. G. Nielsen." <test@test.dk>
wrote:

>dk.marked.privat.dyr er nok mere egnet.

   Til hvad? At oplyse at www.dk-fritid-dyr-kat nu har vejledende
priser på fodersiden? *Være nysgerrig*

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Line Wolff

Dato : 05-11-02 21:11

"M. G. Nielsen." <test@test.dk> wrote in news:aq92pl$1tjd$1
@news.cybercity.dk:

> dk.marked.privat.dyr er nok mere egnet.
>
> Mvh. Morten

Naah, det tvivler jeg på, at de ville sætte pris på

Fra : Denise

Dato : 05-11-02 20:27

Hej Line
Har nu sat priser på det foder og sand jeg bruger. Når jeg indtaster pris på
foder, har jeg sat kg i parantes, der manglede måske et felt med
kilo/størrelse, for der er jo mange størrelser, også i dåser er der små og
store. Og måske også for kattesandet. Men godt arbejde
NB. Vi skal måske også have FeliWay, FeliFriend og Zoolac på under medicin,
måske står det andre steder, for der spørges jo også om priser på det.
Hilsen Denise

Fra : Line Wolff

Dato : 05-11-02 21:17

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in news:aq961m$q8b$1@sunsite.dk:

> [...]
> med kilo/størrelse, for der er jo mange størrelser, også i dåser er
> der små og store. Og måske også for kattesandet. Men godt arbejde

Helt sikkert! God ide. Jeg vil kigge på at få "måleenheder" med.

> NB. Vi skal måske også have FeliWay, FeliFriend og Zoolac på under
> medicin, måske står det andre steder, for der spørges jo også om
> priser på det. Hilsen Denise

Det kommer på så hurtigt så muligt

Fra : Denise

Dato : 06-11-02 10:06

"Line Wolff" <line@nelja_grus.dk> wrote in message

> Det kommer på så hurtigt så muligt
>
> mvh Line

Hej gruppe
Har sat priser på FeliFriend, FeliWay og Zoolac, men kan nogle give nogle
kattepoter. Har ikke så meget erfaring med FeliFriend, selv om jeg brugte
det, for jeg brugte mange andre ting, og det varede jo ikke længe før de var
venner igen, så hvad der virkede ved jeg ikke
Så kattepoter og kommentarer, please.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 06-11-02 00:17

Jeg har også været inde og prissætte KitBits (undrede mig nu over at
jeg ikke stod som at have uddelt poter til dem, da det jo var mig som
ville ha' dem med, nå, det er hermed gjort), men jeg skrev så at Føtex
i Ballerup har dem til 20 kr. for 3 stk, desværre kom antallet bare
ikke med, og det er jo ret vigtigt da jeg synes at hvis prisen var 20
kr for 1 pakke så var de rigeligt dyre. Håber du kan gennemskue hvad
som gik galt.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Line Wolff

Dato : 06-11-02 08:43

Kate <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in news:3dc8516a$0$145
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> ikke med, og det er jo ret vigtigt da jeg synes at hvis prisen var 20
> kr for 1 pakke så var de rigeligt dyre. Håber du kan gennemskue hvad

Jeg kan se, at du har brugt det "antal" felt, som jeg lavede efter Denise
foreslog det, så det er jo godt nok! Jeg kan ændre det til fx "3 poser"
eller "3 poser á x stk" hvis du lige skriver hvor mange KitBits der sådan
cirka er i en pose

Bare til information - feltet "antal", som jeg fik lavet igår aftes, er et
helt frit felt, så her kan man skrive en hel roman om mængde, antal osv!

Fra : Kate

Dato : 06-11-02 09:47

> [...]
>
> Bare til information - feltet "antal", som jeg fik lavet igår
> aftes, er et helt frit felt, så her kan man skrive en hel roman om

Ja, jeg ville skrive 3 stk, dvs 3 pakker for 20,- men må indrømme at
jeg troede at feltes størrelse var indikator for hvor meget der kunne
stå i feltet. Godt du lige uddybede dette.
Jeg tænkte faktisk på omkring det med priserne om det ikke var en idé
at give et datostempel på, så kunne man, når man checker se hvornår de
seneste priser er oplyst, det vil da give en idé om _hvor_ realistiske
priserne er?

Fra : Line Wolff

Dato : 06-11-02 10:05

Kate <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in news:3dc8d71e$0$130
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Ja, jeg ville skrive 3 stk, dvs 3 pakker for 20,- men må indrømme at
> jeg troede at feltes størrelse var indikator for hvor meget der kunne
> stå i feltet. Godt du lige uddybede dette.

Ah! Det havde jeg ikke tænkt på. Jeg gør feltet større

> [...]
> at give et datostempel på, så kunne man, når man checker se hvornår de
> seneste priser er oplyst, det vil da give en idé om _hvor_ realistiske

God ide! I selve systemet ligger der faktisk allerede et tidsstempel på
alle priser, så det skulle være elementært at få det til at stå på
hjemmesiden. Jeg skal bare lige finde ud af hvordan jeg gør, så det også
ser pænt og overskueligt ud Tak for tippet!