Laptop med GF TI gf-kort - hvornår?
Fra : Eske

Dato : 05-11-02 16:05

Er der nogen der ved om der er en mobil udgave af next-generation gfx-kort
til bærbare på vej? Jeg skal opgradere inden for det næste stykke tid, men
kan godt vente op til et par måneder...jeg kan også godt leve med ATI med
DX9 - som måske allerede er kommet?

Fra : Michael Holm

Dato : 05-11-02 21:26

Check specifikationerne på en IBM A31p, den har vistnok et eller andet
Geforce kort.

--Mic

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 05-11-02 22:46

"Eske" <eskeandersen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan godt vente op til et par måneder...jeg kan også godt leve med ATI med

Det nye ATI til bærbare er da bedre en GForce. Se evt. Tom's hardware guide

http://www6.tomshardware.com/mobile/02q1/020220/index.html

Der er også en omkring den helt nye 9000 til de bærbare men jeg kunne ikke
lige finde den i farten.

Mvh. Ulrich