Netkort
Fra : Ink

Dato : 28-02-01 17:14

Hej

Hvad skal man kigge efter ved køb af netkort, til ADSL ?

Jeg kan se priserne ligger fra 100 kr. til 500+ kr., er der nogle
mærker man skal undgå ?
--
Henrik

Fra : Lars Kvorning

Dato : 28-02-01 17:27

Der er ikke noget bestemt du skal kigge på - i forhold til at du skal bruge
det til ADSL.
Internet-forbindelsen er jo noget langsommere end selv det langsomste
netkort.

Men diskussionen kunne jo gå på hvad man generelt skal kigge på, når man
skal ud at købe netkort til sin arbejdstation eller server.

Fra : Bjørn Petersen

Dato : 28-02-01 23:03

D-link er godt og billigt!

Bjørn