Browser
stl_s 3840
arlet 2470
postprogram/internetgenveje
Fra : eatfinn

Dato : 05-11-02 13:44

Hej, mit problem: Jeg er på en hjemmeside og trykker på e-mail kontakt -
nu skulle mit e-mail program åbne -
men nej, jeg får en besked der siger , "der er ikke installeret et
postprogram til at sende e-post med internetgenveje"
Hvordan installerer jeg et sådant?

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 06-11-02 14:48

"eatfinn" <eatfinn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men nej, jeg får en besked der siger , "der er ikke installeret et
> postprogram til at sende e-post med internetgenveje"

Hvilken browser bruger du? Hvilket program bruger du til E-Mail?
Hvis du bruger Opera, så tryk Alt+P.
Nu åbner der sig et vindue med forskellige indstillingsmuligheder.
Vælg punktet E-Post.
Her kan du vælge program.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: