Hjælp pc
Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 05-11-02 13:33

Hejsa..

Jeg ska samle en billig pc til mig selv..
Jeg overvejer noget med onboard lan,lyd, og måske vga

men hvad kan I anbaflade at jeg samler mig ?

Fra : Thomas T

Dato : 05-11-02 16:44

Onboard lan og lyd kan gå an, men gør dig selv den tjenste og bliv væk fra
gfx.

ThomasT

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 05-11-02 18:29

> men hvad kan I anbaflade at jeg samler mig ?

Kig i dk.binaer under "Saml selv" - der har jeg lavet et tilbud med priser
fra edbpriser.dk

Alle incl. moms og fragt.

// Troels

Fra : Leony

Dato : 06-11-02 11:15

> Jeg ska samle en billig pc til mig selv..
> Jeg overvejer noget med onboard lan,lyd, og måske vga

Hvorfor ikke købe en i Bilka, Kvickly eller Harald Nyborg + diverse
computerforretninger.
De har billige computere.
Kvickly har en Kennex på tilbud til 2995,- Billigere kan du vidst ikke få og
så slipper du for at samle den selv.
Hvis ovenstående ikke er noget du kan bruge, så bliver vi nødt til at have
nogle flere informationer:
Hvad skal den bruges til?
Hvad er billigt (Joakim Von And synes at gratis er billigt, andre er villige
til at betale 2500 kr for en designer t-shirt).
Er der nogle særlige hensyn (flot kabinet, støjsvar osv).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 06-11-02 16:10

Det skal bare gøres så billigt det kan gøres
men over 1 ghz og athlon xp

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 06-11-02 17:40