Logitech trådløs tastatur-problemer...
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 05-11-02 12:51

Når jeg bruger computeren, fremkommer der ofte en meddelelsesboks med
teksten:
"Enhed tilsluttet kanal 1"

Hvad kan der være galt?

Er der forskel på softwaren til 2001 og 2002-modellen?

Håber I kan hjælpe mig

Mvh
Rasmus
--
ICQ: 126307471
Ved svar fjern NO-SPAM i emailadressen

Fra : reno

Dato : 05-11-02 14:42

har du prøvet at trykke på connect-knappen på tastaturet og modtageren
mvh. reno

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 05-11-02 14:46

In news:3dc7cab6$0$258$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
reno <leomastek@mail.tele.dk> typed:

Det hele er prøvet.... Mus og tastatur virker også fint.. men der popper den
lille irreterende meddelelse op...!

Aner virkelig ikke hvad det er!

Mvh
Rasmus

Fra : Peter T.

Dato : 05-11-02 14:56

Rasmus Hauge Hansen wrote:

> Aner virkelig ikke hvad det er!

Jeg får kun beskeden, når jeg genstarter min pc fra hibernate. Har du
prøvet at opdatere driverne fra logitechs hjemmeside?

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"