Req: Sejt og trendy kabinet!!
Fra : Sunz

Dato : 04-11-02 23:41

Ja jeg leder efter et nyt kabinet med lys og alt det der smarte!! Håber
nogen kan henvise mig til et fedt sted på nettet hvor man kan se
kabinetterne inden man køber dem.

-Sunz

Fra : TM

Dato : 05-11-02 00:36

Hej
Tjek her: http://www.mm-data.dk/shop/

Jeg ved godt det ikke er meget, men lidt er det da. Måske skulle jeg se af
at få taget nogle billeder af min, og lagt dem på nettet.

--
MVH
TM

"Når man mailer til en fange, må man så vedhæfte en fil...?"
Citat Thomas Wivel

Fra : Leony

Dato : 05-11-02 07:50

> [...]

> Ja jeg leder efter et nyt kabinet med lys og alt det der smarte!! Håber
> nogen kan henvise mig til et fedt sted på nettet hvor man kan se

Studiedata har nogle:
http://www.studiedata.dk/group.asp?group=110
lys skal du vist selv montere.

--