Externe stylesheets (Ja, det er clientside~
Fra : Stig Johansen

Dato : 04-11-02 22:02

Hej Alle.

Jeg får muligvis brug for en eller anden metode til at finde diverse URL's
til externe stylesheets.

Er der nogen, der har et hint om det overhovedet kan lade sig gøre?

Altså noget ala følgende pseudo:
Url0 = document.stylesheets[0].URL

--

Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : Hintzmann

Dato : 05-11-02 09:01

"Stig Johansen" <stig.johansen@udvikling.it> wrote in message
> Hej Alle.
>
> Jeg får muligvis brug for en eller anden metode til at finde diverse URL's
> til externe stylesheets.
>
> Er der nogen, der har et hint om det overhovedet kan lade sig gøre?

document.getElementsByTagName("link")

Hintzmann

Fra : Stig Johansen

Dato : 05-11-02 21:09