Så har jeg ENDELIG opdateret min hjemmesid~
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 04-11-02 20:01

Noget godt kan der komme ud af en god forkølelse: Man kan ikke gå på arbejde
og har tid til at tænke over alle sine hængepartier (hov det er nu ikke
altid så godt) Men nu er der også noget om Basil, hans stamtavle og et par
nye billeder.

Som altid: Hvis der skulle være nogen der tilfældigvis har billeder af de
katte på stamtavlerne, som jeg mangler, vil jeg blive MEGET glad.

Hilsen
Lisbeth
(ps: Husk gæstebogen )

--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : AEK

Dato : 05-11-02 00:01

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men nu er der også noget om Basil, hans stamtavle og et par
> nye billeder.

Hvor er det et skønt billede, du har af Basil - hvor han slanger sig i
solstrålen.

/ Anya