Strømforsyning til P4 system
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 04-11-02 17:41

Lige en forspørgelse Ang. strømforsyninger,ligesom Plextor laver gode
brænder og Asus laver gode Gforce grafikkort,hvem laver så gode og lydløse
strømforsyninger (300W/400W).

På forhånd tak for hjælpen.................Carsten

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-11-02 21:05

[posted and mailed]

"Carsten Pedersen" <caraem@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in

> Lige en forspørgelse Ang. strømforsyninger,ligesom Plextor laver
> gode brænder og Asus laver gode Gforce grafikkort,hvem laver så
> gode og lydløse strømforsyninger (300W/400W).

Antec har nogle gode og støjsvage strømforsyninger.
Tomshardware.com har lavet en test af nogle +300W strømforsyninger -
mener det var omkring den 20. oktober - så den burde være til at
lokalisere på deres side. Antec strømforsyningen får en god anmeldelse.

Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-02 16:19

> [...]
>strømforsyninger (300W/400W).
>
>På forhånd tak for hjælpen.................Carsten

Jeg bruger den indbygget i mit Aopen til den ældre P4 type. 300w

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : [9000] Søren

Dato : 08-11-02 14:17

Jeg har i over et år haft en 300W PSU fra Silent Systems. Den er bygget med
et stort keramisk varmevekslings element og lydniveauet er totalt i bund.
Det er aldrig lykkedes mig at gøre min computer så stille at jeg kan høre
strømforsyningen, og den er faktisk ved at være pænt lydsvag efter jeg har
købt NC kabinet. PSUen har uden videre trukket helt op til 5 hanrddiske,
cdrom, brænder, gf3, floppy, scsi-, net- og lydkort så Silent Systems kan
klart anbefales

Mvh. Søren