Menuproblem i Oprea
Fra : petit

Dato : 04-11-02 17:08

Hej

Jeg har et problem - En af mine venner, der bruger Opera 6.04, kan ikke se
mit menupanel i venstre side på min hjemmeside. Er der en eller anden som
bruger Opera i en anden version som vi teste hjemmesiden. Brugere af andre
browsere (Netscape, Mozilla o.a.) må meget gerne "melde tilbage" m.h.t. evt.
menuproblemer.

http://www.morgenmusikken.dk

m.v.h.

Peter

Fra : Torben Jensen

Dato : 04-11-02 17:16

petit <petit@mobil.dk> skrev:
>Hej
>
>Jeg har et problem - En af mine
>venner, der bruger Opera 6.04, kan ikke se
> [...]
Kører outlook express,virker fint her.
Mvh Torben

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-11-02 19:11

On Mon, 4 Nov 2002 17:07:45 +0100, "petit" <petit@mobil.dk> wrote:

> [...]

>browsere (Netscape, Mozilla o.a.) må meget gerne "melde tilbage" m.h.t. evt.

Jeg ser den fint i min opera 6.05. Det samme i mozilla 1.1

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Leony

Dato : 05-11-02 10:03

"petit" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> browsere (Netscape, Mozilla o.a.) må meget gerne "melde tilbage" m.h.t.

Opera 6.01 virker fint her.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/