ASP-FAQ - OSS link på usenet.dk
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-11-02 16:10

Hejsa - Nogen der har tænkt på at få et OSS link på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.edb.internet.webdesign.serverside

Hvis det er - så kan jeg evt drible den videre

PS - Ved godt at det er anden gang jeg sender den , men OE tråder lidt
mærkeligt i dag

mvh/Peter Lykkegard

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-11-02 16:13

"Peter Lykkegaard" <polonline@hot.mail.com> wrote
> Hejsa - Nogen der har tænkt på at få et OSS link på
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.edb.internet.webdesign.serverside
>
> Hvis det er - så kan jeg evt drible den videre

Jeg har ikke tænkt på det og Jesper har heller ikke nævnt det, såååe: Dribl
du bare
--
Jakob Andersen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-11-02 16:26

Som svar på skriblerier nedfældet af Jakob Andersen :

> "Peter Lykkegaard" <polonline@hot.mail.com> wrote

> Jeg har ikke tænkt på det og Jesper har heller ikke nævnt det, såååe:
> Dribl du bare

Done, så får vi at se om der kommer en scoring

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-11-02 21:49

Som svar på skriblerier forfattet af Jakob Andersen

> "Peter Lykkegaard" <polonline@hot.mail.com> wrote

> Jeg har ikke tænkt på det og Jesper har heller ikke nævnt det, såååe:
> Dribl du bare

Og der er en scoring via Lars Kim Lund