GeForce 4 mx420!
Fra : Befi

Dato : 04-11-02 15:24

Jeg har købt et geforce kort men ka ik få tv out til at fungere
ordentligt. Der er billede men ingen farve? Og kvaliteten er ik helt
god.... HJÆLP!

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-11-02 15:36

Befi wrote:
> Jeg har købt et geforce kort men ka ik få tv out til at fungere
> ordentligt. Der er billede men ingen farve? Og kvaliteten er ik helt
> god.... HJÆLP!

Dit TV understøtter ikke S-Video, det er derfor der ikke er farver på
billedet. Brug Composite istedet.

-Sune

Fra : Martin S.

Dato : 04-11-02 19:23

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> skrev i en
meddelelse news:aq60eh$1nik$1@news.cybercity.dk...

> Dit TV understøtter ikke S-Video, det er derfor der ikke er farver på
> billedet. Brug Composite istedet.

Eller brug S-video, men køb en Scart-converter (ikke adapter)..
Det giver et bedre signal end composite... !
Martin S

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-11-02 00:12

Martin S. wrote:
> [...]
>>
> Eller brug S-video, men køb en Scart-converter (ikke adapter)..
> Det giver et bedre signal end composite... !

En omformer, der laver S-Video signalet om til et Composite-signal? Så er
det vel det samme i sidste ende eller hvad? Hvad koster sådan en?

-Sune

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 05-11-02 00:18

> En omformer, der laver S-Video signalet om til et Composite-signal? Så er
> det vel det samme i sidste ende eller hvad? Hvad koster sådan en?

Jeg gav... Hmm... Ca 49 kr. hos av-supply.dk. Og den funker PERFEKT:

// Troels \\

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-11-02 00:22

Troels Plougmann Olsen wrote:

> Jeg gav... Hmm... Ca 49 kr. hos av-supply.dk. Og den funker PERFEKT:

Og det ser bedre ud end composite direkte fra TV-Out?
Udgangen på mit grafikkort kan heldigvis begge dele, men min videomonitor er

Tak for tippet, 49 kroner, det er jo bare en fadøl og en pakke smøger mindre
på lørdag.

-Sune

Fra : Martin S.

Dato : 05-11-02 01:49

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> skrev i en
meddelelse news:aq6v9k$2sc1$1@news.cybercity.dk...

> [...]
er

> Tak for tippet, 49 kroner, det er jo bare en fadøl og en pakke smøger

Ja det ser bedre ud. Der er vist ikke så meget interferens på S-Video som på
composite kablet...