Cirkel-intro
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 28-12-00 11:04

Hej,

Hvordan er det nu man laver det, så når siden starter afsløresen den med en
cirkel, som bevæger sig fra midten og ud?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 28-12-00 18:39

Jeg har fundet det. Det var dette jeg ledte efter:

<META http-equiv="Page-Enter"
CONTENT="RevealTrans(Duration=4,Transition=3)">

Fra : Peter Brodersen

Dato : 28-12-00 18:49

On Thu, 28 Dec 2000 11:04:18 +0100, "Rasmus Nielsen"
<rasmusn@rasmusn.dk> wrote:

>Hvordan er det nu man laver det, så når siden starter afsløresen den med en
>cirkel, som bevæger sig fra midten og ud?

Du kan bruge nogle metatags, der angiver nogle "Page-Transistions".
Det er typisk noget, man kan vælge i FrontPage og lignende programmer
(men man kan selvfølgelig altid klipkopiere HTML-koden).

Men - men - men: De tags er ret MSIE-specifikke. Og også versioner af
MSIE imellem. Derudover er de ganske ressourcekrævende, og alt andet
end brugervenlige, da siden "indeunder" først skal loades helt færdig,
før den går igang med at skifte side.

--
- Pede
Professionel nørd