Nogen der ved hvad fejlen er her???
Fra : Lars Hessellund

Dato : 04-11-02 12:58

Bliver ved med at få denne fejl:

error '80020009'
Exception occurred.

Det sker når jeg laver denne request.form:

rsBest("ArtNummer") = request.form("art" & rsVarer("ArtNummer"))

Nogen der har en idé til hvorfor man får sådan én fejl, har prøvet at læse
om den forskellige steder uden at bliver klogere.

Mvh.
Lars

Fra : Andreas Næsager

Dato : 04-11-02 22:10

> Exception occurred.

Betyder for det meste at dit record er tomt :)
Prøv at udskriv det
Response.Write rsVarer("ArtNummer"))

Fra : Lars Hessellund

Dato : 04-11-02 13:12

> Betyder for det meste at dit record er tomt :)
> Prøv at udskriv det
> Response.Write rsVarer("ArtNummer"))

Mange tak, du havde fuldstændig ret... manglede lige at gå til starten af
recordset...

Fra : Chrisser

Dato : 04-11-02 13:09

"Lars Hessellund" <hessellund@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har en idé til hvorfor man får sådan én fejl, har prøvet at læse
> om den forskellige steder uden at bliver klogere.

Nu ved jeg jo ikke noget om dine felter eller din DB, men måske du kan få
noget ud af denne ?

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q175239

Chrisser