MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Editor til infotags på MP3-filer?
Fra : Selc

Dato : 04-11-02 11:49

Findes der et godt program, der let kan ændre informationerne om
kunster, titel, genre osv. i MP3 filer? Også på en måde, så jeg let kan
ændre i mange filer på én gang? F.eks. hurtigt give alle MP3 filer i ét
bibliotek, det samme kunsternavn uden at skulle skrive det i hver enkelt
fil.

Mvh.
Selc

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-11-02 12:34

"Selc" <Selc.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ét
> bibliotek, det samme kunsternavn uden at skulle skrive det i hver

Søg på google efter "ID3-TAGIT"

- Martin

Fra : Peter Skyttegaard

Dato : 04-11-02 12:49

MusicMatch Jukebox er min favorit til den slags - du kan hente en trial
på download.com, og fuld version kan vist fås for 25 USD lige for tiden.
Hvis du vælger at købe, skal du lige være opmærksom på, hvad du udfylder
ved bestilling - formularen er lidt rodet, og der er risiko for at man
kommer til at bestille mere, end man ønsker.

Mvh,

Fra : LarsS

Dato : 04-11-02 14:37

"Selc" skrev:

> [...]
> ændre i mange filer på én gang? F.eks. hurtigt give alle MP3 filer i ét
> bibliotek, det samme kunsternavn uden at skulle skrive det i hver enkelt

Efter at ha prøvet en masse valgte jeg Tag&Rename
(shareware, trial) http://www.softpointer.com/tr.htm

/LarsS

Fra : Selc

Dato : 06-11-02 10:13

Det ser cool ud - den køber jeg!

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-11-02 10:32

On Mon, 4 Nov 2002 14:36:33 +0100, "LarsS" <sidenius@kabelnettet.dk>
wrote:

>Efter at ha prøvet en masse valgte jeg Tag&Rename
>(shareware, trial) http://www.softpointer.com/tr.htm

Jeg er ihvertfald meget glad for den

Morten
morten@bowman.dk

Fra : iLotG_

Dato : 04-11-02 20:00

Hvis du kører WinXP, så er det indbygget. Marker alle filer, højreklik og
vælg Egenskaber og skift til avanceret. Indtast kunstner, album, genre og
årgang, så er det ændret for alle de markerede filer.

Fra : Leony

Dato : 05-11-02 11:04

> [...]

> ændre i mange filer på én gang? F.eks. hurtigt give alle MP3 filer i ét
> bibliotek, det samme kunsternavn uden at skulle skrive det i hver enkelt

Der er masser her:
http://www.mpegx.com/audio.asp?dcat=AudioTagRename

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: