skrump
Fra : Pia J

Dato : 04-11-02 10:27

Hvordan sætter man egentlig killinger på slankekur? De har jo bedst af mange
små måltider, og de skal helst have killingefoder for at vokse.

Men hvis jeg hælder for lidt op, er det væk i løbet af formiddagen, og så
går de og skriger af mig resten af døgnet. Endnu værre, hvis de kun får det
halve morgen og resten aften.

Jeg tager gerne et billede, hvor man rigtig kan se deres tykke mavser, som
bevis.... :) Slaskehud mellem bagbenene har de også allerede.

De har fået ormekur og er 4½ måned gamle.

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-11-02 10:50

Jeg ville sige ingen slankekur til killingerne. Det slaskehud er lang fra
ualmindeligt hos coon'er (også de halve), jeg har flere der har det, og det
er ikke overvægt....øhhhh ihverttilfælde ikke på den ene *G*

Hilsen Nina

Fra : Pia J

Dato : 04-11-02 10:51

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message
> [...]
det
> er ikke overvægt....øhhhh ihverttilfælde ikke på den ene *G*

Narj, men de har også bildæk.... :)

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-11-02 11:28

> Narj, men de har også bildæk.... :)

*LOL* altså cooner æder som s... når de vokser. Men de vil nok ikke tage
skade af at få almindeligt voksenfoder istedet for killingemad.

Hilsen Nina

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 04-11-02 10:47

> Hvordan sætter man egentlig killinger på slankekur? De har jo bedst af
mange
> små måltider, og de skal helst have killingefoder for at vokse.

De er jo forholdsvis gamle, så måske var det en ide at begynde med at give
dem noget voksenfoder blandet op i deres killingefoder.

Mvh
Vibeke