støjdæmpning
Fra : Anders H. Nielsen

Dato : 04-11-02 09:07

Kunne ikke finde en mere passende gruppe, så nu ryger spørgsmålet hér..:

Det er jo ret oppe i tiden at plastre sin maskine til med æggebakker og
alt muligt andet, for at få den til at være mere lydløs...
Det 'gider' jeg dog ikke, og er istedet på udkig efter en hel boks man
kan sætte *hele* sin PC ned i, og vha. en simpel blæser på siden undgå
at den bliver for varm indeni.

Jeg har ladet mig fortælle at sådan noget findes, men har ikke kunnet
finde noget passende ngole steder, desværre...

Er der nogle af Jer der kender til sådan en fætter, eller skal jeg i
gang med noget selv-byg ?!

/a

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 04-11-02 09:22

Anders H. Nielsen skrev: (messageID:

> Kunne ikke finde en mere passende gruppe, så nu ryger spørgsmålet
> hér..:

Hmmm, hvad med dk.edb.hardware.stoej ? XFUT sat dertil.

> [...]
> finde noget passende ngole steder, desværre...
>
> Er der nogle af Jer der kender til sådan en fætter, eller skal jeg i

Det er nok en Magic WhisperBox, du søger:

http://asp.webconsult.dk/privat/vareinfo.asp?VareID=112

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/