intet modtaget siden 1/11 ?
Fra : J.Kobel

Dato : 03-11-02 20:32

J.Kobel ?

Fra : Robert Piil

Dato : 03-11-02 20:58

On Sun, 3 Nov 2002 20:31:51 +0100, "J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk>
wrote:

>J.Kobel ?

Der er masser afmeddelelser siden.

OE er et defekt program til nyhedsgrupper, men man kan vist afhjælpe
problemet, ved at slette guppen og hente den ind igen.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Keld Andersen

Dato : 03-11-02 22:27

Det har intet med Outlook Express at gøre men derimod J. Kobels
internetudbyder, TDC. Hos Tiscali ligger samtlige indlæg siden 20/4-2002
(hvor de sidst havde problemer med nyhedsserveren).

Med venlig hilsen
Keld Andersen

E-mail: keld23@tiscali.dk
Web: http://home.tiscali.dk/keld23
Fladså Arkiv: http://fladsaa-arkiv.dk
Slægtshistorisk Forening for Sydsjælland: http://home.tiscali.dk/ssf25

Fra : Robert Piil

Dato : 03-11-02 23:12

On Sun, 3 Nov 2002 22:27:22 +0100, "Keld Andersen" <keld23@tiscali.dk>
wrote:

>Det har intet med Outlook Express at gøre men derimod J. Kobels
>internetudbyder, TDC. Hos Tiscali ligger samtlige indlæg siden 20/4-2002
>(hvor de sidst havde problemer med nyhedsserveren).

Ok, men det er en ganske almindelig OE-fejl at den - uden nogen grund
iøvrigt - holder op med at vise nye indlæg i en gruppe, indtil gruppen
bliver nulstillet.

Jeg har forøvrigt indlæg tilbage til 2000 fra Tiscalis nyhedsserver
(dknews.tiscali.dk)

PS! Der er ingen grund til at sende mig dit svar pr. email også.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Robert Piil

Dato : 03-11-02 23:19

On Sun, 03 Nov 2002 23:11:47 +0100, Robert Piil <piil@nospam.dk>
wrote:

>Jeg har forøvrigt indlæg tilbage til 2000 fra Tiscalis nyhedsserver
>(dknews.tiscali.dk)

Februar 2001 på almindelige dk-grupper. Indlægene fra 2000 er fra de
interne grupper.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Arne Feldborg

Dato : 04-11-02 02:59

"Keld Andersen" <keld23@tiscali.dk> skrev Sun, 3 Nov 2002 22:27:22 +0100

>Det har intet med Outlook Express at gøre men derimod J. Kobels

Jo det har (også) noget med OE at gøre. Hvis folk bare skifter over til
den nye server, så risikerer de i OE at miste gamle indlæg.

>internetudbyder, TDC. Hos Tiscali ligger samtlige indlæg siden 20/4-2002
>(hvor de sidst havde problemer med nyhedsserveren).

Men det er så også rigtigt, at TDC har klokket gevaldigt i det denne
gang. De navne vi henter news fra er jo bare pseudonavne (selve serveren
hedder givetvis noget helt andet), og det er rimeligt fjollet at man nu
har sat news2.tele.dk igang og straks lukket news.tele.dk.

Man kunne jo bare have redirigeret news.tele.dk til den nye server.!

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 03-11-02 21:30

wrote:

>J.Kobel ?

Prøv at skifte til TDC's nye server news2.tele.dk.
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Bent Fleron

Dato : 03-11-02 22:43

Lars Jørgen Helbo wrote:
> On Sun, 3 Nov 2002 20:31:51 +0100, "J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk>
> wrote:
>
> Prøv at skifte til TDC's nye server news2.tele.dk.

Det er korrekt. Der tilgår ikke længere meddelelser på
news.inet.tele.dk, og det ser ud til at den nye new2.tele.dk fungerer
korrekt, der er i hvert fald ingen forskel på news2.tele.dk og
sunsite.dk. Læs i øvrigt Poul Andersens indlæg i en tidligere tråd.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
"Gamle mennesker må ikke køre bil. For dem der er blinde, ser ikke så

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 03-11-02 23:30

"Bent Fleron" <bentNOSPAM@fleron.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> Med venlig hilsen Bent Fleron.
> "Gamle mennesker må ikke køre bil. For dem der er blinde, ser ikke så

Jeg har her i aften igen prøvet News.inet.tele.dk
havde haft et stop siden mit eget indlæg 1/11. Det er igen ok. hos mig,
og jeg har modtaget alt hvad der kommet.

Hilsen
Bente Jørgensen

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 04-11-02 18:51

> Jeg har her i aften igen prøvet News.inet.tele.dk
> havde haft et stop siden mit eget indlæg 1/11. Det er igen ok. hos mig,
> og jeg har modtaget alt hvad der kommet.

Hej,
Jeg prøver lige at sende til denne newsserver igen (news.inet.tele.dk).
Hvis indlægget kommer frem på serveren har man (igen) bundet mig en historie
på ærmet på deres hotline, eller også har man fundet ud af, at det jo nok
vil være smart af have flere servere, der fungerer ordentligt )
VH Poul