VIA KT-400A
Fra : Olesen

Dato : 03-11-02 20:51

Jeg kan se, Soltek snart kommer med et nyt
bundkort, SL-KT400, som sku' basere
sig på et ganske nyt VIA chipset, KT-400A !

Hvad betyder "A" som VIA har for vane
at kalde deres chipset efter et stykke tid ???

Fra : JAM

Dato : 03-11-02 21:07

Olesen wrote:
> Jeg kan se, Soltek snart kommer med et nyt
> bundkort, SL-KT400

Hvor kan du se det ?. Jeg kunne ikke se noget på deres hjemmeside.

Mvh
Jakob

Fra : Olesen

Dato : 04-11-02 22:08

"JAM" <fandens@klog.dkXXX> skrev i en meddelelse

> Hvor kan du se det ?. Jeg kunne ikke se noget på deres hjemmeside.

Der er sågar trykt nogle små brochurer med nyheder,
hvor den står nævnt: KT-400 + KT-400-r (raid).

Dog er der under ram kun support for 333 ram og 400
står ikke nævnt som de gør for eks. SL-75FRV.

MVH

Fra : JAM

Dato : 05-11-02 11:04

> Der er sågar trykt nogle små brochurer med nyheder,
> hvor den står nævnt: KT-400 + KT-400-r (raid).

Hvor kan man så finde de brochurer ?.

Mvh
Jakob

Fra : Olesen

Dato : 05-11-02 18:33

> Hvor kan man så finde de brochurer ?.

Du ku' jo maile en adresse, så ku' jeg sende een til dig fix og gratis..

MVH