Jubii Pernille
Fra : marianne hellemose

Dato : 03-11-02 20:00

Stort tillykke, skal penge investeres i tun og kradsetræer
????

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Jesper & Pernille

Dato : 03-11-02 20:27

Tak for alle tillykkerne allesammen Jeg syntes også selv det var
lige lovlig spændende da udsendelsen blev optaget....

Misserne har skam fået noget der er meget bedre end tun og kradsetræer -
de har nemlig fået et sofabord i 3 etager *G* En glasplade øverst og så
to hylder under, så der kan være en kat (eller måske to) på glaspladen,
en mellem glaspladen og øverste hylde og en eller to på nederste
hylde... Det er vist det bedste stykke legetøj de nogensinde har fået!
Hvordan glaspladen så ser ud må I jo selv regne ud *G* men jeg gider
ærlig talt ikke pudse den dagligt!

/Pernille

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-11-02 19:10

Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke
Tillykke

Fra : Leyna

Dato : 03-11-02 20:49

On Sun, 3 Nov 2002 20:00:14 +0100, "marianne hellemose"
<hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote:

>Stort tillykke, skal penge investeres i tun og kradsetræer
>????

Også tillykke herfra. Det var bare SÅ godt gået! Jeg må indrømme at
jeg altid er en smule skadefro overfor de der typer, der bare er sikre
på at vinde, og denne gang frydede jeg mig endnu mere. Ikke en pæn
egenskab, men sådan er jeg nu engang!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Freedom

Dato : 04-11-02 18:14

> [...]
> jeg altid er en smule skadefro overfor de der typer, der bare er sikre
> på at vinde, og denne gang frydede jeg mig endnu mere. Ikke en pæn

Ja, jante har det godt;))))

Tillykke Pernille, jeg så ikke programmet, men nu er jeg da nødt til at se
genudsendelsen;)))

Iben

Fra : Grit Wessel

Dato : 04-11-02 18:37

> jeg så ikke programmet, men nu er jeg da nødt til at se genudsendelsen;)))

Hvornår kommer genudsendelsen?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte