computerbix i flensborg?
Fra : albert

Dato : 03-11-02 20:26

Nogen der kender godt sted ?

skal bruge dvdbrænder+hd+cd'ere...

evt online sted der er billige og sender til dk

mvh Albert

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 04-11-02 21:37

"albert" <no.spam@dk> wrote in message
> Nogen der kender godt sted ?
>
> skal bruge dvdbrænder+hd+cd'ere...
>

> evt online sted der er billige og sender til dk
>

> mvh Albert

Hmm .. når og hvis du nu alligevel smutter til flensborg, så smut en tur ind
i MedaMarkt, de har ALT, kan findes i det storcenter som hedder City
Grossmarkt

//Bo

Fra : albert

Dato : 04-11-02 22:03

> Hmm .. når og hvis du nu alligevel smutter til flensborg, så smut en tur
ind
> i MedaMarkt, de har ALT, kan findes i det storcenter som hedder City
> Grossmarkt

Er det ikke ligesom metro - altså noget med specielt kort ?

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 05-11-02 01:41

> Er det ikke ligesom metro - altså noget med specielt kort ?

Overhovedet ikke, City Grossmarkt er i og for sig sådan set bare et stort
varehus, men de har så bygget en helt storcenter op rundt op det, og inde i
det storcenter finder du Mediamarkt, jeg garanterere næsten for at du også
kan finde MediaMarkt på internettet under www.mediamarkt.de

/mvh

Bo Bach Jensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-11-02 11:28

"Bo Bach Jensen" <Bachy@\\bachy.dk> wrote in message
> Overhovedet ikke, City Grossmarkt er i og for sig sådan set bare et stort

Citti Grossmarkt har intet med Mediamarkt at gøre...

> varehus, men de har så bygget en helt storcenter op rundt op det, og inde

Storcenteret hedder Citti Park.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 06-11-02 22:11

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message
> Storcenteret hedder Citti Park.
>

> --
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

Ups .. ja selvfølgelig, jeg ved ikke lige hvor jeg havde mine tanker, men
mens vi nu er ved det, så foretrækker jeg langt Citti Park frem for
Fördepark :p

//Mvh
Bo Jensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-11-02 09:25

> mens vi nu er ved det, så foretrækker jeg langt Citti Park frem for
> Fördepark :p

Samme her... Foretrækker også at handle i Citti fremfor i Real, bla. pga.
indkøbsvogene