Icemat og MS mus - sort eller hvid?
Fra : Sven

Dato : 03-11-02 20:02

Hej.
Jeg er ved at bestille et stk MS Explorer 3 mus, og vil i den forbindelse
købe en Icemat musemåtte til. Er den sorte eller hvide Icemat bedst til
denne optiske mus?

Sven

Fra : Mr bob

Dato : 03-11-02 22:07

den sorte!

Fra : Kim Plesner-Jacobsen

Dato : 04-11-02 13:53

Jeg har dårlig erfaring med optiske mus (Logitech) og de måtter. De burde
være fine, men jeg synes ikke kontakten er optimal. Mit bord fungerer
derimod fint :)

/KPJ