MS Windows
briani 27239
Bootmenu, Windows ME og XP
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-11-02 15:07

Hej

Jeg har haft Xp på min bærbare... Men indtil videre er den for langsom (for
lidt ram) til at køre ordenligt....

Så jeg har installeret ME, som maskinen i tidernes morgen blev leveret
med... På en seperart Partion (C drec, Primær partionen)

Er der nogen måde, at få et bootmenu frem, så jeg kan vælge mellem XP og ME?

Mvh. Bjarke

Fra : Edmund

Dato : 04-11-02 05:56

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> med... På en seperart Partion (C drec, Primær partionen)
>
> Er der nogen måde, at få et bootmenu frem, så jeg kan vælge mellem XP

På hvilken disk eller partition ligger XP så.

Hvis XP ligger på en anden disk kan du med XP cd´en lave en reparation
af installationen så kommer der en bootmenu.

Hvis du vil undgå reparation kan du starte en installation af XP på en
disk eller partition der ikke er windows på, når den genstarter første
gang, så afbryd og start ME og ret boot.ini på c så den passer med XP

--
Mvh Edmund