Advis advokater i KBH
Fra : Nullergoej@sol.dk

Dato : 03-11-02 14:52

Jeg har fået brev fra Advis advokater om at hvis jeg ikek betaler de penge til et bladkompagni for nogle blade som jeg skulle have modtaget, så sender Advis Advokater sagen i retten.

Jeg har opsagt mit abb. hos bladkom. for længe siden, og har ikke modtaget nogen blade som der ikke er betalt for.

1 blad koster 59,75 og nu vil Advis Advokater have jeg skal betale ca. 550 kr. til bladkom.

Hvad gør jeg??

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-11-02 15:07

Nullergoej@sol.dk wrote:

> [...]
>
> 1 blad koster 59,75 og nu vil Advis Advokater have jeg skal betale ca. 550 kr. til bladkom.

Du sender et brev til Advis Advokater, hvor du forklarer, at du har
opsagt dit abonnement for længe siden, og at du ikke har modtaget nogen
blade, som du ikke har betalt for. Det kunne måske også være en god ide
at forklare, hvorfor du ikke har reageret på rykkerne fra det pågældende
bladkompagni.

Men nøjes med at sende ét brev (du har sendt dit indlæg her til gruppen
fem gange).

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : tbt

Dato : 19-06-03 22:11

Jeg har lige oplevet det samme.

http://www.kandu.dk/

Fra : Dunk

Dato : 19-06-03 22:42

"tbt" <tbt.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så sender Advis Advokater sagen i retten.

> modtaget nogen blade som der ikke er betalt for.

Betaler !!!!!!!

Venligst
Dunk