MS Windows
briani 27239
Win98 2nd ed. - ACER TravelMate 332T - hæn~
Fra : -Carina

Dato : 03-11-02 14:07

Ohøj

Uddybning af subj.: Maskinen kører tilsyneladede autoexec+config igennem
(jeg får 'MODE CON CODEPAGE...'-meddelelserne at se). Derefter fremkommer
logo-skærmen, der er kortvarigt aktivitet på HD'en og herefter sker der
intet - logoskærmen vises sålededes fortsat uden nogen aktivitet på HD'en.

Problemet opstod efter at jeg havde installeret MoviePlayer 3.52 (dl'et fra
Tucows).

Jeg startede herefter i fejlsikret tilstand og afinstallerede MoviePlayer og
en række andre programmer. Problemet bestod fortsat hvorfor jeg igen
startede i fejlsikret tilstand og forsøgte at geninstallere Windows ved at
køre install.exe (det er en bærbar og alle installationsfilerne ligger vist
på HD'en under '\windows\options\cabs\'). Det vil den ikke :-/

Nogle forslag til hvad jeg kan gøre?

Ha' en henrivende søndag

Mads