søge gennem txt fil
Fra : Tim

Dato : 28-02-01 12:30

Hej

Er der nogen der ved hvordan man søger gennem en tekst
fil med asp?

Det jeg faktisk skal ha bikset sammen er et script der kan søge gennem en
proxy log fil,
og skrive de strenge ud med de filer der er blevet uploaded på ftp serveren
siden brugeren var der sidst.

Er der nogen der har gode ideer?

Tim

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 27-02-01 15:36

Tim <tb@bmd.dk> skrev i news:rl5n6.103$c37.3824@news.get2net.dk
> [...]
> proxy log fil,
> og skrive de strenge ud med de filer der er blevet uploaded på ftp

Du bare leser en og en del, også benytter du InStr til å finne ut om det du
leter etter er i stringen ...

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@c2i.net
http://www.kleggen.com/

Fra : Tim

Dato : 28-02-01 15:55

Kan du give mig et lille kode exempel og tage udgangspunkt i? det ville være
perfekt.
Tim

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 27-02-01 21:17

<%

Response.Write "Av filene i denne mappen inneholder følgende filer ""<%""
:<br>" & vbcrlf

Dim fso, f, f1, fc, s
Set f = fso.GetFolder(Server.MapPath("."))
Set fc = f.Files
For Each f1 in fc

s = f1.name

set openfile = fso.OpenTextFile(Server.MapPath(s), 1)
openfile = openfile.readall

if Instr(1, openfile, "<%", 1) > 0 then response.write s & "<br>" & vbcrlf

Next

%>

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@c2i.net